18 May 2015

Zorluk..

Merhabalar, efendim..

2012'den bu tarafa hiç yazmadım.. Blog'a bakmadım, ara sıra böyle açdım kapadım.. Uzunca bir serüvenden geçtim.. Yüksek Lisans yaptım Sakarya'da.. Şimdi de Doktorasını yapıyorum..Çok Şükür Rabb'ime..

Dönmeye karar verdim buralara :) Ne kadar devam ederim onu da bilmiyorum, ama, devam ettirebilirim sanırım :) Özellikle yaz aylarında daha bi hevesli oluyorum, kışın böyle karanlık gibi geliyor bana.. Yaz çocuğuyum belki ona göre ;) :))


Hayat çok zor.. Hani çocukken her şey daha kolaydı denirdi ya, hakkaten öyle vallah.. Büyüdükçe sorunlar artıyor.. Sadece kendinin değil, ailenin sorunları, sıkıntılar gün geçtikçe zorlaşan dünyada her şey daha da üstümüze gelir oldu.. Sabır, sabır, sadece sabır diyorum.. Allah'ım kimin ne derdi varsa kurtar sıkıntılarından diyorum.. AMİN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

RƏYLƏRİNİZ DİGƏR OXUYUCALARA DA KÖMƏK OLA BİLƏR! ODUR Kİ, RƏY YAZMAĞI UNUTMAYIN! :)