28 Kas 2010

Həftəsonu-Yekun.


20 noyabr mənim üçün çox fərqli bir gün oldu.Ümumiyyətlə illər sonra belə xatırlayacağım bir gün..Həmin gün həyəcan məni çox boğdu..Həmin gün sevincimdən əsdim :)

20.11.10-Guiness kitabına düşən yazıçımız Çingiz Abdullayevlə gözəl bir qısa da olsa gün keçirdib imza aldım..Suallarıma cavab tapdım.Yaxından ilk dəfə idi ki,görürdüm.Çox sadə,səmimi bir insan idi.Bəyəndim.Samballılılığı da öz yerində :).

Kiçicik bir imza məni necə də həyəcanlandırmışdı :)-imza mənim üçün önəmli idi..Geriyə bir də onunla çəkdirdiyim 2 şəkil qaldı..Hər dəfə o şəklə və kitabı açıb yenidən sevdiyim hissələri oxuyanda həyəcan məni bürüyür..Hər halda bunu açıqlamağa bir ehtiyac yoxdur :)

Daha neçə belə görüşlərədək,Çingiz müəllim :)-Qələminiz iti olsun ;) Axı biz oxuyucular sizin yeni romanlarınızı gözləyirik ;)








Sizlərə də keçirdə biləcəyiniz gözəl bir həftəsonu diləyirəm.Xoş günləər :)!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

RƏYLƏRİNİZ DİGƏR OXUYUCALARA DA KÖMƏK OLA BİLƏR! ODUR Kİ, RƏY YAZMAĞI UNUTMAYIN! :)