19 Kas 2010

Balacamın 5 yaşı :)-17.11.10


Mənim bir balaca "qızım" var.O qədər onu çox istəyirəm ki...Dayımın qızı :) Şirinim mənim..Ayın 17si bu balca mələyim 5 yaşına qədəm qoydu ..Neçə belə illərə Gözəlim!Neçə belə yaşları AİLƏNlə,yaxınlarınla,əzizlərinlə keçirdəsən..

Onu körpəlikdən mən böyütmüşəm :) Ona görə,bütün uşaqlardan çox onu istəyirəm.Bu arada o da mənə bənzəyir yavaş-yavaş :)
Şokolad :)) Almazmıydınız? :)

Bu da mənim hədiyyəm;) Məndə olan ən gözəl fotolarından bir albom düzəldib ona hədiyyə etdim...Çox bəyəndi,gün boyu əlindən yerə qoymadı...


17-si mənim üçün bəlkə də bir başqa cür gün idi ..Ad günü olan həm dayım qızı,həm də mənim balacam ..Xoşbəxt ol,Əzizim :)!

4 yorum:

  1. balacagız maşalllah çok yahşi:) mutlu sağlıklı yıllar olsun..çikolatanızdan aldım:)

    YanıtlaSil
  2. MODA GEZGİNİ : :)))

    Çox sağ ol,Gezgincim ;) İNŞALLAH,Ağzın tatlansın :)

    YanıtlaSil
  3. bu kız çok şeker, maşalaah :)

    YanıtlaSil
  4. Miss Sensiblecim,çox təşəkkür edirəm.Gözəl qızdır :)

    YanıtlaSil

RƏYLƏRİNİZ DİGƏR OXUYUCALARA DA KÖMƏK OLA BİLƏR! ODUR Kİ, RƏY YAZMAĞI UNUTMAYIN! :)