22 May 2011

Geri Dönüş :)

İyi geceler her kese :)!Gecəniz xeyir ;)

Nasılsınız bakalım? ;) Uzun zamandır blogumu ziyaret edemedim :(((( ALES sınavı için Türkiyedeydim..İlk defa yurt dışına çıktım.Türkiyeyi çok beyendik.Babam ve ben..Trabzon,Samsun,Giresun,Görele,Ankara ve son durak İstanbul...ANkarada ALES sınavına girdim...Sonuçlar daha açıklanmadı,merakla,sabırla bekliyorum sonuçları..Acaba kaç puan toplamışım?!..Bayağı zordu sınav :(....Ankarada Ulusda kaldım,istanbulda Fatihde..Güzeldi ;)

Geleim üniversiteye..Ehh,üniversiteyi de bitirmiş durumdayız..Bitti-bitecek durumu yani ;) Çox üzülüyorum :((((....Devlet sınavı kaldı bir tek..Başarıyla vericeğimiz ALLAHdan umuyorum ve dualarınız hiç esirgememenizi rica ediyorum :)) İyi gecələr arkadaşlar ;)!

2 yorum:

  1. Başarılar dilerim, umarım güzel sonuçlarını duyarız.

    YanıtlaSil
  2. Dışavurum : Çok teşekkür ederim :) Umarım,İNŞALLAH ;)

    YanıtlaSil

RƏYLƏRİNİZ DİGƏR OXUYUCALARA DA KÖMƏK OLA BİLƏR! ODUR Kİ, RƏY YAZMAĞI UNUTMAYIN! :)